Contact met de afdeling Inkomen & voorzieningen

Bellen, mailen of langskomen

Heeft u een vraag of wilt u iets doorgeven aan de afdeling Inkomen & Voorzieningen? Dan kunt u contact met ons opnemen. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren tijdens een aanvraag, als u een bijstanduitkering ontvangt of wanneer u een afwijzing hebt ontvangen.

U kunt altijd met alle vragen bij ons terecht. Sterker nog: we willen juist graag dat u al uw vragen aan ons stelt. Zo kunnen wij u helpen en misschien wel problemen voorkomen.

Mail

U kunt ons mailen via inkomenvoorzieningen@bwri.nl. Wilt u ons ergens van op de hoogte stellen en heeft u hier een digitaal bestand van, dan kunt u dit bijvoegen. Wilt u rechtstreeks mailen met de uitkeringsadministratie dan kan dit via uitkeringsadministatie@bwri.nl. Ook dan kunt u een digitaal bestand (bijvoorbeeld loonstrook) bijvoegen.

Telefonisch

U kunt ons bellen van maandag tot en met donderdag van 08.30 - 09.30 uur en 13.00 – 16.00 uur en vrijdag van 08.30 - 12.30 uur.

Woont u in de gemeente Slochteren en wilt u iets inleveren?

Dan kunt u dit ook doen in het publiekscentrum van de gemeente Slochteren. Het publiekscentrum is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.

Op woensdag kunt u ook van 13.30 tot 19.30 uur bij ons terecht.

Uw papieren worden doorgestuurd naar de unit Inkomen & Voorzieningen. Let u er alstublieft wel op dat uw papieren een werkdag later bij de unit aankomen! Wilt u iets belangrijks opsturen? Wacht dan niet te lang! U kunt ons ook mailen naar inkomenvoorzieningen@bwri.nl.

Contact